top of page

ŞAMPİYON!


1992 senesi. Danilovic o son saniye üçlüğünü attığında Abdi Ipekçi'deydim. 17 yaşımdaydım... Obradovic için ilk sampiyonluktu ve ben tanıktım.

Galatasaray UEFA kupasını kazandığında, hüngür hüngür ağlayan Fenerbahçelileri gördüğümde anlamamıştım. Bir Fenerli Galatasaray'ın Avrupa şampiyonluğunda nasıl sevincten ağlayabilir ki?

Bugün, Obradovic'in koç olarak ilk Euro League şampiyonluğuna tanık olduktan tam 25 yıl sonra, yine İstanbul'da fakat bu kez tv başında bu muhteşem koçun, bu harika takımın şampiyonlugunu kutluyor... Ve ağlıyorum...

Demek böyle bir şeymiş...

Sarının yanında lacivert de güzelmiş!


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page