top of page

"ANNELER GÜNÜNÜ KUTLAMA"... YOK YA!..


Anneler günü yarın.

"Annesi olmayanları düşünün, alenen kutlamayın şu anneler gününü" diyenler çoğaldı.

Neden?

Sana ne?

Kutlamalardan rahatsız oluyorsan o gün Facebook'a girmezsin olur biter.

Ölüm hepimiz için. Hele anne, babayı kaybetmek, Allah korusun evladını kaybetmek tarifsiz. Allah gecinden versin.

Ancak hayat devam ediyor. Ve ben herkese ayar vermeye çalışan bu bencil insanlardan gerçekten acaip rahatsız oluyorum. İsteyen istediğini kutlasın.

Nasıl yaşamamız gerektiğini söyleyen bir iktidar var zaten tepemizde.

Sen eksik ol bir zahmet.

Ben kalkıp da "ooooh, baak benim annem yaşıyo, seninki öldü, naaabeerrr??" demiyorum ki. Annemin anneler gününü, babamın babalar gününü kutluyorum.

Evet, bunlar gayet ticari günler. Bu da gayet doğal. Böyle günlerde her zamankinden daha çok para kazanıp eve ekmek götüren çok insan var. Benim için hiç mahsuru yok. Neticede kimse cebinden parayı zorla almıyor. Kutlamak, hediye almak istemiyorsan kutlama, alma. Bu kadar basit.

Lakin benim kutlamama da burnunu sokma canım kardeşim.


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page