top of page

PINAR VE BİT


Pınar ürünleri yüzünden "iyi de benim adım da Pınar, ne olacak şimdi??" diyen mağdur bir kesim var.

Endişelenmesinler.

Aklıma bir fıkra geldi.

Ormanda avcılar tüm hayvanları bir çembere almışlar. Büyük bir av partisi düzenlemişler. Bunun üzerine hayvanları almış bir telaş.

Ne yapacağız ne edeceğiz derken, en iyisi aslana soralım, ne de olsa kral o demişler.

Gitmişler aslanın yanına. Hal böyleyken böyle hiç birimizi sağ komaz bu avcılar demişler. "Endişelenmeyin" demiş aslan, "benim bir planım var".

Dikkatle dinlemeye başlamışlar.

Aslan demiş ki; "bu avcıların oluşturduğu çemberin zayıf bir noktası var. Tüm hayvanlar karmaşa olmasın diye harf sırasına göre dizilip bu zayıf noktadan kaçacaklar. Doğal olarak en başta ben ve ayı varız, en sonda da zebra ve zürafa olacaklar."

Hayvanlar bayılmışlar bu fikre ve hemen haber salmışlar.

Tüm hayvanlar aslanın dediği gibi harf sırasına göre sıraya girmişler ve tam harekete geçecekken, bir bit çıkmış ortaya.

Demiş ki; "hoop, en önde ben varım!"

Aslan sinirlenmiş! "Nasıl sen varsın ya? Ben Aslanım, o da Ayı! Alfabede önce biz geliyoruz, cahil misin??"

Bit gülümsemiş...

"Cahil olan sensin... Ben o bildiğin bitlerden değilim :)"

İşte biz o bitten bahsediyoruz hanımlar. Sizden değil.

Telaş yok


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page