top of page

ŞEHİT


StartFragmentDevlet'in dini olmaz. İnsanların dini olur.

Devlet'i yönetenler kafasına göre insanlara şehit diyemez dolayısıyla.

Beşiktaş'ta savaş mı vardı da Berkay şehit oldu?

Beşiktaş'ta savaş mı vardı da Selin şehit oldu?

Şehit edebiyatını bırakın.

Benim gibi düşünmek zorunda değilsin. Ben de senin gibi düşünmek zorunda değilim. Ancak eğer birbirimizin inançlarına saygı göstereceksek, sen ağzından çıkana dikkat edeceksin, ben ağzımdan çıkana dikkat edeceğim.

Mesela sen eğer cumhurun başıysan, bu cumhurun sadece senin götünü yalayanlardan değil, senin gibi düşünmeyenlerden de oluştuğunu kabul edeceksin. Senin gibi düşünmeyen insanlar, sen hastaneye yaralıları ziyarete gittiğinde ona geçmiş olsun demeni bekliyor sadece tüm samimiyetinle. 44 canın yitirildiği bir olaydan sonra hala 3 çocuk yap 5 çocuk yap demeni değil. Çünkü sen Tayyip olarak orada değilsin. Cumhuru temsilen oradasın.

Sen eğer Bakansan mesela, ölenlere "adet" demeyeceksin. Konuşurken 50 defa düşüneceksin. Devlet adına açıklama yapıyorsun orada, ev ortamında arkadaş muhabbeti yapmıyorsun.

Sen Müslüman ve dinine son derece bağlı biri olabilirsin. Allah kabul etsin. Lakin Ankara gibi bir şehrin belediye başkanı olmuşsan, Allah bizi şöyle koruyor, direkt koruma altındayız gibi anlamsız açıklamalar yapmak yerine, şehrindeki insanların bütününü kapsayan, onları yatıştıracak açıklamalar yapacaksın. Herkes senin gibi işini Allah'a havale etmeyebiliyor çünkü.

Sen eğer yandaşsan, istediğini sevmekte, istediğini sevmemekte özgürsün. Yapılan eleştiriler sana ağır gelebilir. Tayyip'i her şeyden çok seviyor olabilirsin. AKP senin tüm dünyan olabilir. Eyvallah. Ancak son 1 yılda 20 patlama olmuş, 1000'den fazla insanımız ölmüş. Birileri bunun hesabını vermeli, birileri de bunun hesabını sormalı. Sen kalkıp da "önce bi PKK yı lanetle orospu çocuğu, sen de vatan hainisin" dersen, derdinin ölenler olmadığı, derdinin takım tutar gibi desteklediğin adamlar olduğunu düşünürüm canım kardeşim. Çünkü bundan önceki 19 patlamada sağolsun herkes PKK yı lanetledi, PKK ya küfür etti, PKK yı kınadı... Ne işe yaradı? Sorumlu kim? Bizi koruyamayan, bizi kollayamayan kim? Bu ülkeyi yöneten kim? Güç kimin elinde? Köprü yaparken alkışlamam gerekiyorsa, kuzenim, karım, kocam, evladım öldüğünde hesap sormam çok mu ağır oluyor? Ben hakkım olanı sorduğum için mi anam orospu oluyor? Ben hesap sorduğum için mi Ermeni döl'ü oluyorum. Ölenler hep garibanların evladı, sürekli terörü kınayanların evladının öldüğünü hiç görmedim, yeter artık, tedbir alın, ölmek istemiyoruz dediğim için mi piç oluyorum ben? Sen bunları söylediğin için vatan sevdalısı oluyorsun, ben anası orospu olan bir Ermeni piçi oluyorum öyle mi?

Biz kefenimizle çıktık bu yola diyor adam ama etrafında 2000 koruma ile dolaşıyor. O kefeni Taksim'de arkadaşlarıyla dolaşmaya giden yirmili yaşlardaki Selin'e giydirdi bu sabah anasıyla babası. şehit olmadı o Selincik, öldürüldü. Mahalle kabadayısı ağzıyla "intikam alacağız" diyor Bakan. Anlatsın bakalım Selin'in anasına, babasına intikamı. Adam gibi yönetsinler istiyoruz bu ülkeyi. Dilimde tüy bitti, CHP, MHP, AKP umurumda değil. Tayyip, Kemal, Binali, Selahattin umurumda değil, Selin, Berkay, Hakan, Adem, Mehmet umurumda diyorum. Devlet yönetmek ciddi iştir, intikam değil, tedbir al diyorum.

Sen bana orospu çocuğu diyerek vatan severlik yapıyorsun.

Bana orospu çocuğu de, canın sağ olsun da,

Yok yere ölenlere "şehit" diyerek ibnelik yapma yeter.

Not: burada sokak jargonu olarak kullanılan "ibne" cinsel tercihi vurgulamak maksadı ile değil, tamamen küfür amaçlı kullanılmıştır.EndFragment


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page