top of page

SUYUNDAN DA KOY!


Askeri liseye 13 yaşında giriyorsun. Yani muhtemelen Örümcek Adam ile Batman'in gerçek olduğuna inandığın yaşların sınırındasın...

Birileri kandırıyor seni. Aklına giriyor, kanına giriyor.

Sonra başka birileri okulunu kapatıyor.

Kimler kapatıyor okulunu?

Yıllardır Hoca efendi dedikleri herifin terörist olduğunu 60 yaşında fark eden tipler. 40 küsur senedir siyaset yapıyorlar. Siyasette gelmedikleri mevki kalmamış. Hoca efendi aşağı, Hoca efendi yukarı... Ne methiyeler, ne gözyaşları, ne tiyatrolar... Artık bu vatan hasreti bitsinmiş de, vuslat yakınmış da, selamları varmış da, pek muhteremmiş de...

Ya şimdi?

Allah da affetsin, millet de...

Oldu, affetsinler tabii de...

Hani neredeyse karşısına geçip "ben Peter Parker'ım oğlum" desen inanacak çocukların okulunu kapatıp da, Beştepe'nin kapısına kilit vurmuyorsan, ne anlatsan boş usta.

Büyükler kandırılmaz mı? Kandırılır elbet.

Hata yapmaz mı büyükler? Yapar elbet.

Tamam da, koca koca, kelli felli amcalar hata yapacak, Allah affetsin diyeceksin, kandırılan 13-14 yaşındaki çocukları sen affetmeyeceksin... Okulları kapatıp "ben bu yapıyı çökerteceğim" diyeceksin.

E senin Bakanlarının hepsi inandı Amerika'daki herife? İnanmayan 1 tane Belediye Başkanı yok memlekette neredeyse. Ben hiç kapatılan Bakanlık veya kapısına kilit vurulan belediye binası duymadım henüz. Yahu bırak kilit vurmayı, daha "ben hata yaptım, görevimi layıkıyla yerine getiremedim" diyip de gideni dahi duymadık. Kendileri dışında bu herife inanan herkese sallıyorlar maşallah...

Onu da geçtim.

Bu kafa ile Meclis'i kapatmanız lazım sizin Meclis'i.... 40 yıldır kandırılan ne kadar adam varsa orada çünkü.

Askeri Liseleri kapatalım, biz işi Allah ile çözeriz, değil mi?

Oldu.

Suyundan da koy.


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page