top of page

KIRMIZI BEYAZ!


CHP Taksim'de...

AKP de öyle...

Git bir konuş, sor... Kürt de vardır, Laz da, başörtülü de, Fenerli de, Cim Bomlu da, Bursalı, Sivaslı, Beşiktaşlı da...

Herkes orada.

Yarın Kılıçdaroğlu, Bahçeli ve Yıldırım Beştepe'ye çıkacaklar.

Bir kaç gün önce bir takipçim bir uyarıda bulundu bana... Dedi ki; "Abi varsayalım haklısın, tamam hükümeti eleştirelim... Lakin acaba bir süre fren yapsak? Birlik olsak?"

Gayet yerinde, gayet farkındalık yaratıcı ve gayet samimi bir uyarıydı ve dikkate almamak mümkün değildi. Merak edenler için söyleyeyim; Bu yüzden bir süredir yazmıyorum, bir sıkıntı yok yani.

15.Temmuz gecesi yaşanan ahmakça kalkışmanın ardından belki de yıllardır hayal ettiğimiz, arzu ettiğimiz bir fotoğraf var bugün ortada. Bu fotoğrafın asgaride korunabilmesi, bu barış ve uzlaşı dilinin mümkün olduğunca desteklenmesi en büyük dileğim.

Bir eğitimdeydim haftasonu boyunca. Kapanıştan hemen önce koçlarımızdan biri bu ülke için ne kadar umutlu olduğunu söyledi gözleri dolu dolu...

Bugün susalım ve bu kırmızı beyaz fotoğrafın tadını çıkaralım. Kaybettiğimiz canlar için dua ederken, boş yere ölmediklerini gösterelim, onları onurlandıralım...

Sadece hayatını kaybedenleri değil, kırmızı beyaza gönül veren herkesi, bu ülkeye can bağı ile bağlanan milyonları, geldikleri yere bakmadan, dinlerine, mezheplerine bakmadan, herkesi ama herkesi onurlandıralım istiyorum...

Siz kötüye anlam yüklemedikçe onun büyümesine, güçlenmesine engel olursunuz. Bu yüzden bu ülkenin canına kast edenlerden özellikle bahsetmiyorum. Allah'ın adaletinin onları tez zamanda bulması için dua ediyorum sadece.

Değişik bir ülkeyiz vesselam..

Derler ya hani, nev-i şahsına münhasır...

Tüpün boşalıp boşalmadığını çakmakla test ediyorduk, tankı terlikle kovaladığımızı da gördük.

Yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatıdır diyor ve tüm dünyayı ayağını denk almaya davet ediyorum :)

Hakimiyet milletindir!


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page