top of page

TANE TANE ANLATAYIM BU SEFER

Anlamayanlar var. Anladığı halde lafı başka yere çekenler var. Kendi çeyrek aklı ile akıl vermeye kalkanlar var.

Hepsi için bir kere daha, tane tane anlatayım;

* Mesele bu adamların silah ve bomba ile içeri girmesi değil. Havalimanına o şekilde gelen bir adamı artık durduramazsin. Mesele o teröristleri bu eylemi gerçekleştirmeden yakalamak. Bu da istihbaratın işi.

* Benim ulkemde her ay düzenli patlama oluyor. Canı sıkılan ya Taksim'de patlatıyor kendisini ya havalimanında. Bunlar ülkede elini kolunu sallayarak gezerken, benim istihbarat teşkilatım Facebook'ta, Twitter'da terörist arıyor.

* Belçika'da, Fransa'da da oldu bu saldırılardan diyip durumu normalleştirmeye çalışan vicdansızlar; ulan gerizekalı, orada da oluyor evet. Lakin senin ülkende Allah'ın günü patlıyor o bombalar. Alıştırılıyorsun, uyuşturuluyorsun ve inan bana, bu ölümden beter. Bu yüzden senin gibi dingiller "e nolmuş, oralarda da patlıyor" diye salak salak konuşabiliyor.

* İstihbarat zaafiyeti, güvenlik zaafiyeti var diyoruz. Herif mesaj atıyor, "teröristi suçlayın devleti değil! Asıl terörist sensin" diye. Bomba patlayıp da öldüysen ne mutlu. Ölmediysen terörist ya da vatan haini oluyorsun bu memlekette.

* Öyle bir algı yönetimi var ki, adam televizyona çıkıp "şu kadar şu kadar şehidimiz var" diyor. Ne şehidi be? Yolcu ulan onlar! Halk, vatandaş, turist, yolcu! Şehit diyor vicdansız!

* Hiç kimse sorumluluk almıyor, delireceğim! İç işleri Bakanı! Ülkende her Allah'ın günü bomba patlatıyorlar!! Senin görevin ne? Niye oturuyorsun orada?? Yapamıyorsun işte! Güvenliği sağlayamıyorsun, canımı, malımı koruyamıyorsun! Kaçımız daha ölelim? Kaçımız daha paramparça olalım? Kaçımızı daha öksüz, yetim, evlatsız bıraksınlar?? Hiç mi sorumluluğun yok?! Hiç mi vicdanın yok be adam?? Ne koltuk sevdası ulan bu??

* Ben teröristı kınamam kardeşim! Benim muhattabım o değil. Benim muhattabım beni korumakla yükümlü olduğu halde koruyamayan devlettir! Bir evin var, ev koca bir arazi içerisinde. Etrafı duvarla kaplı. Bir de güvenlik ekibin var. Kameralar, alarmlar, silahlı adamlar. Bir gün geliyorsun eve, soyulmuşsun! Ne yaparsın benim cin fikirli kardeşim?? Hırsıza lanet mi okursun yoksa o evi o güvenlik firmasının başına mı yıkarsın?? Gerizekalı gerizekalı konuşma!

* Can derdine düşmüşüz.. Sıra ne zaman bana gelecek diye yatıyoruz yatağa geceleri... Tek derdimiz huzurlu bir ülkede yaşamak ve canımız yandığı için bağırıyoruz. Herif kalkmış "felaket tellallığı yapıp milleti galeyana getirmeyin" diyor. Bilerek yapıyorlar! Bombayla patlayıp gebermeyenler, aklını oynatıp gebersin istiyorlar! Bu ülkede ya bomba ile patlayıp şehit olursun, ya patlamayıp vatan haini!!

Nasıl insanlarsınız lan siz?? Insan mısınız, yaratik mısınız nesiniz?? Nasıl bir ülkede yaşıyoruz biz??

Herif depremi oruç tutmayanlara bağlıyor, bombayı ise hükümeti eleştirenlere... Ya köşe başında sikiyorlar Allah'ın günü, ya uçağa giderken patlatıyorlar...

Terörü lanetlesek, alçakça saldırıyı kınasak bizden iyisi yok! Hesap sorsak ya vatan hainiyiz ya terörist!

Facebook'ta "güvendeyim" dedik diye bile atarlanan yaratıklarla aynı oksijeni tüketiyoruz şu hayatta...

Allah'ım vardır senin bir bildiğin elbet...

Lakin bu mallarla sınama bizi daha fazla artık... Yalvarırım...


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page