top of page

İSTİKRARINA SOKAYDIM SENİN, CANIM KARDEŞİM


Bak kardeşim;

200 lük parfümle hava limanına girebiliyor musun? Giremiyorsun.

Cantanda notebook ile girebiliyor musun? Giremiyorsun.

Kemer ile girebiliyor musun? Cakmak ile, çakı ile? Giremiyorsun.

Güzel. Gireme de zaten.

Devlet, hükümet seni, beni, ananı, babanı, çoluğunu çocuğunu izlemekten, "bu serefsiz acaba benim liderime küfretti mi bakayım" demekten, bizi röntgenlemekten ülkeye, ülkenin hava limanına elini kolunu salkayarak giden teroristi yakalayamıyor.

Sana bana terörist muamelesi yapmaktan, gerçek teröristi yakalayamıyor.

Çünkü beceremiyor.

Bir boku beceremiyor!

Dış politikanın anasını bellediler

İç güvenliğin anasını bellediler.

İstihbaratın anasını bellediler.

Özgürlüğümüzün anasını bellediler

Dinin anasını bellediler.

Ve sen canım kardeşim;

Hani "istikrar" diyen, "kendi uçağımızı yapıyoruz" diyen, "kime verecektim ya, CHP çok mu iyi sanki" diyen, "yol yaptılar ama" diyen kardeşim...

El birliği ile ırzına geçtiniz memleketin ulan!

Bir de orgazm sigarası yakarsınız artık.

Şerefsiz, haysiyetsiz, vicdansız kardeşim benim...

O istikrar da, uçak da, o CHP de, o 3.köprü ile birikte tüm yollar da götün girsin şimdi.

Oldu mu?


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page