top of page

TERÖRİSTLERİN ONURLU DİRENİŞİ


Şimdi;

Sen ve ben karşılıklı oturmuşuz, muhabbet ediyoruz.. Hararetli hararetli tartışıyoruz hatta.. Ben diyorum ki: "birader, biz de en az bu teröristler kadar onurlu olmalıyız!"

Ne olur?

Bir şey olmaz. Bu düşünce en çok beni bağlar çünkü. En çok küfredersin bana...

Ama Cumhurbaşkanı böyle konuşamaz. Ağzından kaçıramaz. Sürç-i lisan edemez. Neden? Çünkü söyledikleri tüm ülkeyi bağlar.

Anlamadın mı?

Bir de örnek vereyim;

Adam Vatikan'da yaşıyor. Kilisede muhabbet ediyor arkadaşıyla. Diyor ki: "Türkler Ermeni soykırımının hesabını vermeli!"

Ne olur? Hiç bir şey olmaz. Kendi fikridir, kendini bağlar.

Peki ya Papa bu olaylar için "soykırım" derse ne olur?

Gazeteler haber yapar, tv ler yıkar ortalığı.. Ermeni lobisi zil takip oynar... Çünkü Papa tüm Hristiyan alemi adına konuşur.

Hal böyleyken;

6 gencecik kuzuyu daha vatan toprağına gömen o analar, cenaze bitip de eve döndüklerinde televizyonda Erdogan'ın "teroristler kadar onurlu olmalıyız" dediģini duydular ya...

Bu günahın vebalini ödeyemezsin usta...

Bedduaya bile gerek yok artık.

Allah seni affetsin. Başka bir şey demiyorum.


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page