top of page

BU ÜLKEDE YAŞAMAK... PARDON, ÖLMEK...

Şimdi, benim anladığım şu; şehitlik güzel bir sey. Hatta süper harika bir şey. Malum, Cumhurbaşkanı sürekli "çok şükür, ne mutlu, iyi ki" li cümleler kuruyor şehitlikle alakalı. Haa, hiç bir bakan, bürokrat, milletvekili veya yandaş çocuğu o kadar şanslı olamıyor, ayrı. Lakin yine de gayet süper ötesi bir şey şehit olmak. Hem ölüyorsun ama aslında ölmüyorsun falan. Cumhurbaşkanı'nı dinleyip eve dönen çocuklar seni bekliyor akşam evde, "kocaman amca yalan söyleyecek değil ya annecim" diyerek... Sen de aslında eve dönüyorsun ama onlar görmüyor sadece. Olsun. Ölüp de aslında ölmemek harika bir şey olmalı kardeşim, ne dersin?

de...

Ben bu Cumhurbaşkanı'nın sürekli tecavüze uğrayıp ölen, sakat kalan, hayata küsen, sadece nefes alıp bitkisel hayat yaşayan ufacık yavrular için 2 kelam ettiğini hiç duymadım. Televizyona çıkıp da, "eeyyy sapık herifler, eeyyy bunlara destek olan vakıf ve insanlar.. kimsiniz siz? Allah'ın Kur'an ından iyi mi bileceksiniz insanlığı? Bu nasıl bir sapkınlık, bu nasıl bir Allahsızlık, bu nasıl bir vicdansızlıktır?!" diye hönkürdüğünü hiç duymadım.

Geçen Yozgat, Sorgun'da bir şehidimizin ailesine uğramak için Cuma namazını orada kılmış. Mitingde böyle söyledi. Ben bir Cuma namazını da tecavüz edilip öldürülen bir çocuğun ailesinin yanına gitmek için onların mahallesinde kıldığını da duymadım.

Kadına sistematik olarak her gün şiddet uygulanıyor bu ülkede. Şanslıysa ya mobinge uğruyor ve bir kaç psikolojik, önemsiz (!) travma ile kurtuluyor, şanssızsa 48 yerinden bıçaklanıp söğüş doğranıyor. Yine Cumhurbaşkanı veya Başbakan'ın o miting alanında veya televizyonda bu konuyla alakalı böğurdüklerini de duymadım hiç. Ne bileyim, Kur'an da bu iki konu ile alakalı ayet falan yok mu Múslüman ve dindar seçmene söylenecek?? Samimi soruyorum. Kur'an ı gectim, bunlar da baba, hiç vicdanlarından gelen 2-3 cümle yok mu çocuklara ve kadınlara sahip çıkacak?

Valla süper bir ülke olduk çok şükür.

Onlardan değilsek teröristiz.

Onlardan veya değil, çocuksak tecavüze uğruyor, kadınsak ölüyoruz.

Yaşasak, bu sefer de Orman Bakanı'nın açıklamalarına maruz kalıyoruz.

Başımıza gelebilecek en muhteşem şey ise şehit olmak. Düşünün artık...

Vuhuu beybiii..

Bu ülke bir harika dostum!


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page