top of page

DEĞİŞİM

Bugün sözüm bizim tarafa...

Malum, sen-ben, o-bu, siz-biz ve onlar-bizler diye kıyım kıyım kıyıldık ya hani; işte ben bugün bizim tarafa sesleniyorum.

Bugün bu ülkeyi yönetenlerin ve onlara bu icazeti verenlerin ne oldukları ortada. Onlara kızmanın faydası yok. Anlatmaya çalışacağız bıkmadan usanmadan ama bu da belli ki haddinden uzun sürecek...

Peki bir de şöyle düşünsek;

Bugün AKP gitse, Erdoğan gitse, Davutoğlu gitse... Külliyen hepsi gitse... Çok çok büyük ihtimalle hepsi yargılanacak, bir çoğu kaçacak, pek çoğu içeri tıkılacak. Ülkeyi ne hale koydukları ortada...

Peki bu adamlar gitse yerlerine kim gelecek gerçekten?

Çok ciddi soruyorum bu soruyu ve eğer olur da vakit bulursanız cevaplamanızı rica ediyorum.

Mesela Kılıçdaroğlu mu gelecek? Bu adamın ülkeyi darboğazdan kurtaracağına gerçekten inanan var mı? Veya Bahçeli mi gelecek? Bırak bahçeli olmasını, müstakil villa olsa kurtaramaz bu adam ülkeyi. Anca ona buna bağırıp durur... Çok çalışkan, çok zeki bir adam olduğu malum ama bu milleti yönetmek için bunlar yetmiyor, hatta gerekmiyor bile görüldüğü gibi...

Peki Demirtaş mı yönetecek? Onu direkt geçiyorum. Onlarca sebebi var yönetemeyecek olmasının...

Tek çare AKP demiyorum, asla... Bundan daha kötüsü olamaz diye düşünenlere "bir durun" diyorum sadece.

Bu adamlar gidince tecavüzler bitecek mi? Bu adamlar gidince yargıda reform olacak mı? Bu adamlar gidince kadının adı konacak mı? Bu adamlar gidince sapıklar da mı gidecek? Bu adamlar gidince kızlar sokakta artık rahat yürüyebilecek mi? Bu adamlar gidince kredi borçları da bitecek mi vatandaşın?

Aslına bakarsanız bu soruları ben sormuyorum.

Çünkü ben gayet iyi biliyorum ki, her durum ve problem kendi içinde çözümü de barındırır. Biliyorum ki, bu adamlar gidince küllerinden yeniden doğacak bir ülke söz konusu olacak ve yeniden inşası zaman alacak. Bunların hepsinin altından kalkarız evvelallah..

Ben biliyorum da, bu adamları hiç durmadan başımıza seçenler bilmiyor işte... Sürekli bu soruları soruyorlar ve korkuyorlar. Çünkü fakir daha da fakirleşti. Artık kendi ülkesinde mücadele etmek zorunda olduğu 4 milyon Suriyeli de var. Ekmek aslanın ağzında falan değil artık. Daha beteri söz konusu ve insanlar endişeli, insanlar aç, insanlar bitik. Bakmayın magazin programlarına, ekonomi programlarına. Piyasa bitik, herkes kan ağlıyor...

Ve ne yazık ki bu hengamede, Özgecanları öldürüyorlar, Canseller intihar ediyor sapık öğretmenler yüzünden, bombalar patlıyor ülkenin kalbinde, herkes hakemin gösterdiği 4 kırmızıyı konuşuyor ama her gün en az 3-5 kırmızı şehitliğe defnediliyor gık çıkmıyor, kızları babalarına yamanıyor sapık kafalar tarafından, çıt yok...

Çünkü bu halk, henüz sapıklık, ölüm, şehitlik, hapis benim kapımı çalmadı çok şükür, benim dedim bana yeter diyor. Çünkü bu halk AKP giderse kim gelecek bilmiyor, çünkü bu halk bizi yönetenleri kendinden sanıyor, seni beni düşman belliyor...

Çünkü bu halk korkuyor.

3 gün aç kalmadan kimse yardım kolisi alan vatandaşa laf etmesin. 3 gün buz gibi evde aç susuz yaşamadan kimse kömür alıp oy atana söz söylemesin.

O kadar konuşuyoruz, kızıyoruz, küfrediyoruz, kendimizi paralıyoruz...

Ama olaylara hep kendi gözümüzle, kendi tarafımızdan bakıyoruz.

Çünkü artık hiç dinlemiyoruz.

Çünkü artık hiç görmüyoruz.

Bir şeyleri değiştireceksek;

Önce her sabah aynada gördüğümüz o insandan başlasak mesela?


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page