top of page

O BOMBAYI PATLATMAYACAKSIN!


Ve beklenen açıklama geldi!

Hükümetin sözcüsü demiş ki "Terör alçakça saldırdı"

La havle... Ulan terör zarifçe mi saldıracaktı?? Neyin kafasındasınız siz ya??

Kınamalar başladı hemen.. Oğlum ben vatandaşım, ben kınarım terörü, lanet de ederim hatta... Sen kınamayacaksın!! Sen gideceksin, o bombayı patlatacak adamı yakalayacaksın! Sen gideceksin, bir canlı bomba listen varsa o adamları "KENDİLERİNİ PATLATMADAN" yakalayacaksın! Sen gidip teröristi desteklemeyeceksin! Sen gidip teröristle el ele vermeyeceksin!

Sen Devletsin!

Bır bır ben konuşurum!

Ben kınarım!

Ben lanetlerim!

Ben üzülürüm!

Ben kan kusarım, kızılcık şerbeti içtim derim!

Ama sen Devletsin be!

Sen gideceksin, bu adamları yatağından mı alacaksın, kampından mı alacaksın, Avrupa'da marketten alışveriş yaparken mi alacaksın bilmem!

Ama o bombayı PAT-LAT-MA-YA-CAK-SIN!!

Terör alçakça saldırmış!...

Kıçımın kenarı.


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page