top of page

Truman Show da Neymiş?


Delikanlıysan çık ortaya.. (aylardır bulamadılar, tek çare bu söz kaldı)

Ben bu davanın savcısıyım.. (kuvvetler ayrılığı?? suçu ispatlanana kadar herkes masumdur??)

Bizi kandırmışlar.. (yok, 6 yaşındaki oğlum söylemiyor bunu, bildiğin devlet söylüyor)

Dün Emniyet'i basan kadın aylardır aranıyor her yerde ama İstanbul'un göbeğinde

AK47, 3 el bombası ve 1 tabanca ile Vatan Caddesi'nde Emniyet Genel Müdürlüğü'nü basıyor...

Devlet hala Adliye girişinde avukatları didik didik arayacağım diyor..

Ara, bulursun belki...

İstihbaratı istihbarat değil, devleti devlet değil, hükümeti hükümet değil, muhalefeti muhalefet değil...

Hatta teröristi bile terörist değil... Yanar döner bildiğin...

Dün çok ümitliydim, biri çıkıp "Nisan biiiiiirrr!!" diye hönkürecek dedim...

Bu sabah uyandım...

Cık..

Değilmiş...

Truman Show u seyrederken "hadi canım" dedik.. Senaristi bu sabah gazeteleri okusa "bu kadarını ben bile yazamazdım" derdi muhtemelen..

Biri artık şu ışıkları açsa?....


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page