top of page

Sipariş

"Kaç senedir garsonsun?" diye sordum. Şöyle bir gerindi... "ohooo, çok oldu, tam 8 yıldır garsonum" dedi... "peki sence patronun kaç para harcamıştır burası için?" diye sorunca bir durdu, 2 hesap yaptı aklından... "trilyonluktur burası" diye cevap verdi... "hah işte, sen o 8 seneni de, patronunun trilyonlarını da çöpe attın az önce" dedim... Diparişimi verirken gözlerinin içine bakarak, tane tane (önceden tecrübeliyim çünkü) anlattım; "bir tabağa sadece söğüş domates istiyorum. Üzerinde sadece zeytinyağı ve kırmızı pul biber olsun. Ne yeşillik, ne biber.. hiç bir şey olmasın. Sadece domates, zeytinyağı ve kırmızı biber.." 10 dakika sonra bana getirdiği tabak bu... Bu çocuğun bir suçu yok aslında. Yıllardır kurumsal firmalara verilen sözde (!) satış eğitimlerinin sığlığı ve ne yazık ki her türlü konsepte, mobilyaya, aksesuara ve dükkana trilyonlar döken patronun işi yapacak adamlara aynı hassasiyeti göstermemesi, yeterli bütçeyi ayırmamasında sorun sanki.. Her yerde aynı bu durum İstanbul'da özellikle... Yazık.... Gerçekten úzülüyorum...


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page