top of page

Yangın


Bak güzel kardeşim;

Bu sabah yine senin anlayacağın dilde, senin anlayacağın şekilde ve senin anlayacağın bir örnekle durumu izah etmeye çalışacağım.

Kur'an-ı Kerim Hud Suresinin 1. ve 2. ayetlerinde şöyle der;

Elif lâm râ kitâbun uhkimet âyâtuhu summe fussılet min ledun hakîmin habîrin.

Ellâ ta’budû illâllâhe, innenî lekum minhu nezîrun ve beşîrun.

Elbette Arapça bilen var, bilmeyen var. Tamam öyleyse, al sana Türkçe meali;

Bu Kur'an; ayetleri, hüküm ve hikmet sahibi bulunan ve her şeyden hakkıyla haberdar olan Allah tarafından eksiksiz, sağlam ve anlaşılır kılınmış, sonra da Allah'tan başkasına kulluk etmeyesiniz diye güzelce açıklanmış bir kitaptır.

Peki sen ne yapıyorsun canım kardeşim?

Adamın birini Allah'a şirk koşanların, onu peygamber ilan edenlerin, halife ilan edenlerin olduğu bir partiye oy veriyorsun. O parti ki, kula kulluk eder olmuş, hırsızlığı, yolsuzluğu, yalanı ilke edinmiş... Toplumu sizden-bizden diye ayırmış... Müslümanları Alevi-Sünni diye ayrıştırmış... Ölenleri dahi senden-benden diye sınıflandırıp sendense küfretmiş, bendense dua etmiş...

Sana bir kitap gönderilmiş. O kitap her şeyi tane tane, açık açık anlatmış. Sen hem Müslümanım elhamdülillah diyor, hem de hala hurafelere, kula kulluk edenlere, kıçı kırık şeyhlere hürmet ediyorsun.

Dindir, inançtır... Kul ile Allah arasına girilmez elbet. Seni neye inandığın, nasıl inandığın ve niçin inandığın konusunda yargılamak bana düşmez. Velhasıl, hazır bir rehberin varken, o rehber her şeyi açıklıyorken, neden daha fazlasına ihtiyaç duyarsın? İşine öyle geldiği için mi? Bu kaymağın bir ucundan da ben yalarım diye düşündüğünden mi? Bu fırsat treninin bir peronunda bana da yer bulunur diye düşündüğünden mi?

Neden kardeşim?

Sen diyorsun ki; bu hükümet çok ileri götürdü bizi, ekonomiyi uçurdu, yollar yaptı, yatırımlar yaptı, gecesini gündüzüne kattı memleket için...

Ben diyorum ki, bu ülkeye yaptığı 1 hizmet için 3 soydu bu hükümet. Ekonomi için zaten bir şey söylemeye gerek yok, aç oku biraz, istatistiklere bak. Sen her ay TL ile maaş alır ve alım gücün azalırken, o hükümetin tekmili birden bakanları, o bakanların çocukları dolar milyoneri oluyor, yandaşları dolar milyarderi oluyor. Yaptığı her yatırım ile halkını değil, kendini zengin ediyor, görmüyor musun?

Benim nur yüzlü kardeşim;

Sen eğer tüm bunları görüyor, buna rağmen hala "oyum da, canım da feda olsun onlara" diyorsan...

Benden yana sıkıntı yok birader. Helali hoş olsun da.....

O çok inandığın ama bence hala anlamadığın Kitap, senin için hiiiç keyifli şeyler vaad etmiyor, bilesin.

Zamanı geldiğinde son pişmanlığın fayda etmeyecek, bugün senden ırak evlere düşen ateş ayağının dibine düşüp de seni yaktığında, "cennet de cehennem de bu dünyada imiş, bilemedim... Ben bu alemi kendime cehennem eyledim, vah bana, vahlar bana" demek seni kurtarmayacak.

Demokrat ol demiyorum... Solcu ol demiyorum... Cumhuriyetçi ol, Atatürkçü ol, Batılı ol demiyorum...

Sen iyi bir Müslüman ol, kula kulluk etme, edene de haddini bildir yeter...

Bugün kafanı camdan dışarı uzattığında çook uzaklarda gördüğün o yangın, hızla yayılıyor. 1.Kasım, o yangını körüklemek ile söndürmek arasında tercihini yapacağın tarihtir kardeşim.

Körüklersen...

Yangın ormanda yaş ağaç kuru ağaç ayrımı yapmaz, bilesin...


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page