top of page

Öylesine...

Bu sabah uyandım... Oturdum bilgisayar başına... Yine her yerde kan..

Bu sabah da 3 şehit haberi var...

Sonra biraz düşündüm, içime bir kurt düştü.. Şöyle bir arşivleri tarayayım dedim..

Niyetim kimsenin acısını deşmek değil.. Bu yüzden de özellikle şehitlerimizin sayısını gün gün vermeyeceğim. Ancak kronolojik bir liste hazırladım;

7.Haziran'da seçimler yapılıyor. AKP tek başına iktidarı kaybediyor. 9.Temmuz'da Cumhurbaşkanı, Davutoğlu'nu 63.hükümeti kurmak üzere görevlendiriyor. 19.Temmuz'da Davutoğlu tüm teşkilatına seçime hazır olun mesajı veriyor (henüz koalisyon kurulamayacağı belli değil) 20.Temmuz Suruç'ta bomba patlıyor. 30 dan fazla can yitip gidiyor. 22.Temmuz APOcu fedai timi, IŞİD le çalıştıklarını iddia ettikleri 2 polisimizi yataklarında şehit ediyor. 25.Temmuz IŞİD ve PKK ya karşı hava operasyonları düzenlenirken, 25-26 Temmuz da ülke çapında IŞİD, PKK ve DHKP-C ye operasyonlar düzenleniyor. 28.Temmuz Cumhurbaşkanı artık çözüm sürecinin sürdürülemeyeceğini söylüyor. 29.Temmuz Başbakan, 7.Haziran'dan bu tarihe kadar IŞİD, PKK ve DHKP-C tarafından tam 657 terör olayının gerçekleştirildiğini söylüyor. 30.Temmuz - 11.Eylül tarihleri arasında hiç kesintisiz her gün gerçekleştirilen terör saldırılarında tam 141 polis veya askerimiz şehit oluyor.

4.Eylül Cizre'de sokağa çıkma yasağı ilan ediliyor.

12.Eylül Sabah 7'de Cizre'de ilan edilen sokağa çıkma yasağı kaldırılıyor. Saat 10'da AKP olağan kongresi yapılıyor. Davutoğlu geçerli 1353 oyun tamamını alarak yeniden genel başkanlığa seçiliyor. Bu arada MYKY da tam 31 yeni isim listeye girerken bunların çoğunun Erdoğan'a yakın isimler olması dikkat çekiyor.

22.Temmuz dan bu yana hiç nefessiz her gün askerimize, polisimize saldıran PKK, 12.Eylül'de tek bir saldırı bile gerçekleştirmiyor.

13. Eylül Şırnak'ta 2, Silvan'da 1 polisimiz şehit.

Yok, hiç bir şey ima etmiyorum... Öylesine yazdım işte...

İyi uykular Türkiye.


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page