top of page

Uyuma!

Bak canım kardeşim, 3 gün önce oturdum, biraz uzun ama tane tane anlatmaya çalıştım sana. Lakin bazı şeyleri korkarım ya yanlış anladın, ya yanlış anlamak istedin ya da hiç bir şey anlamadın. O yüzden biraz daha rasyonel, biraz daha kafanın basacağı şekilde anlatmaya çalışayım;

* Hayır güzel kardeşim, PKK sempatizanı ya da HDP taraftarı veya Selahattin Demirtaş hayranı değilim. Bu hayatta 2 kişiye karşı hayranlık besledim. Biri Mustafa Kemal Atatürk, diğeri Nikola Tesla dır. Bu ikisi dışında ne bir partiyi, ne bir zümreyi, ne bir topluluğu destekliyorum. Benim işim her zaman insanladır. İnsan diyince de Kürt mü, Türk mü, eksik mi, tamam mı, tam mı yarım mı, erkek mi kadın mı veya beyaz, zenci ya da sarı mı diye bakmam. İnsan olsun be kardeşim, yeter bana...

* Yok kardeşim, AKP karşıtı da değilim. Dedim ya, partilerle işim olmaz. Ne CHP si, ne MHP si, ne HDP si ne de AKP si umurum olmaz. Bu vatana hizmet etsin, çalmasın, yıkmasın, yıldırmasın, vurmasın yeter. Alırım sırtıma taşırım adı ne olursa olsun.

* Ah can kardeşim, "sen milletime cahil diyemezsin" diyorsun, bir de hönkürüyorsun. Vallahi de derim, billahi de derim. Cahil çünkü benim milletim. Okumaz çünkü, sorgulamaz... Bak rasyonel olacağım dedim, örnek vereyim sana; Ankara daki Milli Kütüphane de toplasan 3 milyon materyal var kardeşim. Bunların hepsi de kitap değil. Peki ABD deki Library of Congress de kaç tane materyal var biliyor musun? 150 milyon tane! (5 sene öncesinin rakamı bu). Londra daki Britanya Kütüphanesi? Orada da 150 milyon. Peki Rusya Devlet Kütüphanesi? Orada da 45 milyon... Neden bu 3 ülkeyi örnek verdiğimi az sonra söyleyeceğim. Lakin kardeşim benim, senin milletin anca vapurda yanındakinin gazetesini okuyor yan gözle. Söylesene bu ülkenin doğusuna gittikçe kaç kişi eline kitap alıp biraz okuyor veya biraz araştırıyordur?

* Süper yorum yapmışsın bana kardeşim. Demişsin ki "taktınız siz de Erdoğan'a ve Saray'ına. Dünyada bütün gelişmiş ülkelerde saray var, mesela Amerika da, İngiltere'de, Rusya da... gurur duy sarayınla... ". Yanlış bilgi be kardeşim... Birincisi o bahsettiğin Amerika da saray yok. Sen Beyaz Saray diyorsun da, onlar oraya Beyaz Ev diyorlar. Ayrıca senin Ak-Saray ının tam 10 da biri büyüklüğünde arazisi. Ya Buckhingam diyeceksin.. Kardeşim benim, o ülke Uniter Parlementer Monarşi ile yönetiliyor. Yani orada Kraliçe var. Elbette Saray'da oturacak. Lakin o garibimin bile sarayında 600 odası var hepi topu. Kremlin diyecek olsan onun arazisi de senin sarayının 3 de biri. Gelgelelim Rusya'nın yüzölçümü senin ülkenin tam 25 katı. Hani oranlayabilesin istedim. Bu 3 ülkenin ekonomik büyüklükleri, gelişmişlik düzeyleri ile ilgili zaten bir şey söylememe gerek yok sanırım. Anlayacağın büyüklük yaptırdığın sarayla, saraya koyduğun odayla olmuyor birader.

* Kardeşim benim, sana demişim ki, akıllı ol, uyanık ol, eşek olma... Sen bana yorum yapmışsın milleti aşağılayamazsın, millete salak diyemezsin diye. Yahu Allah'ın günü sahte görüntülerle seni yönlendiriyorlar bu ülkede. 2 sene önce çekilmiş ceset görüntüsünü yapıştırıyor bir fotoğrafa koyuyor gazeteye, sen sokağa atıyorsun kendini yakıp yıkmaya... Adam oğluna parayı sıfırla diyor sen muhtemelen sıfırlanacak rakamı duyup aklını oynatıyorsun da "soyuyorsa beni soyuyor" falan geveliyorsun. Ben sana salak olma diyince "vay! bana salak dedi!" Akıllı olsana adam, sen sokağa çıkıp cam çerçeve indirince PKK yı yok etmiş olmuyorsun, vatanı kurtarmış olmuyorsun, şehitlerin kanını yerde koymamış olmuyorsun. Sadece kandırılmış oluyorsun... Bir de sokağa çıkıp o kornalara basmıyor musun, kafa şişiriyorsun, o kadar. PKK lılar da anca gülmekten ölür senin bu haline, inan.

* Benim akıllı kardeşim, doğuda terör var savaş yok diyorsun. Peki, çiş değil kaka yani. Ben diyorum ki gençler ölüyor, siviller ölüyor, askerler ölüyor, çocuklar ölüyor. Başlatma adından birader! Sen terör de, ben savaş diyeyim! Ölmesin işte insanlar diyorum! Çare bulsun bu devlet, uyutmasın bizi, öyle topla tüfekle bitmez bu PKK diyorum, sen savaş 2 devlet arasında olur Emre kardeşim diyorsun... Tamam sözümü geri aldım gül yüzlü kardeşim. Savaş falan yok doğuda. Terör var. Oldu mu? Kurtuldu mu artık Mehmedim, Ahmedim, Baranım, ha?

* Yazmışsın uzun uzun "sen de o şerefsizler gibi vatan hainisin" diye. Yani gazını aldıysam ne mutlu bana da, ben uzuun uzun anlatmışım kendimce fikrimi, terörü nasıl bitirebilir, nasıl bu ölümleri durdurabilir devlet diye. Ona bir şey demiyorsun da, yazdığımı artık nerenle okuyorsan, bana vatan haini diyorsun. Neden hainim? Risk alıp böyle bir yazı yazdığım, içimdekini dilim döndüğünce döktüğüm için mi? Hemen yapıştırıyorsun cevabı; "HDP yi şirin göstermeye çalışma! HDP=PKK dır ulan!". Haydaaaa... Yazımı yazarken HDP yi pembe renkle mi yazmışım? O yazı nasıl oluyor da şirin gösteriyor HDP yi?

* Benim cevval kardeşim, diyorum ki, adamlar aslanlar gibi yüzde 13 oy aldı. Çünkü çalıştı, didindi, Türkiye nin her yerine gitti kendisini anlattı, uyumadı, yemedi, içmedi.. Sen rahat koltuğunda televizyon seyredip aslanlar gibi ona buna sallarken, o adamlar mahalle mahalle , ev ev gezdi. Yani diyorum ki, en az onlar kadar çalışmazsan, yarın 13 değil 33 de alır bu adamlar! Ve senin ülkende demokrasi olduğu için bal gibi de girer meclise, bir de iktidar olur! Sen de anca bana küfür mesajı atarsın. At canım kardeşim, senin canın sağolsun. Lakin vatan sağolmasın artık! Vatan sağolsun diye diye uyuttular bizi, farkında değil misin??

* Zeki kardeşim benim, ben topla tüfekle çözülmez bu dava diyorum, sen "kesin bedelli yapmıştır bu herif askerliğini, hatta hiç yapmamıştır, o yüzden sallıyor böyle" diyorsun. Allah zihin açıklığı versin cin kardeşim benim...

* Böldüler bizi kardeşim. Artık yan komşuya başka gözle bakıyor herkes. Kürtçe mi konuşuyor Türkçe mi, başı açık mı kapalı mı, Alevi mi Sünni mi, Türk mü gavur mu, Müslüman mı kafir mi, siyah mı beyaz mı, Fenerli mi Cimbomlu mu, bizden mi onlardan mı? Bu muydu senin komşuluğun eskiden ha kardeşim benim? Umurunda mıydı suyunu, aşını, derdini paylaştığın komşunun kimlerden olduğu? Böldüler bizi biraderim. Paralel dediler, eşkenar dediler böldüler bizi. Hoca sadece camide, paralel sadece geometrideydi eskiden. Şimdi paralel ile yamuk ülkeyi yönetir oldu kardeşim.

* Ben Atatürk dedim, Nutuk dedim, oku dedim, sen zart diye cevap verdin, Atamız ile bu şerefsizleri aynı cümlede kullanma diye. Ben pusunun haini, nizamisi olmaz dedim, sen pusuyu sadece namertler atar, savaşta pusu olmaz dedin. PKK yı mağaraya füze atarak bitiremezsin dedim, sen istesek sallarız gaz bombasını bitiririz o mağarayı dedin. Ben ak dedim, sen kara dedin... Velhasıl asıl derdin nedir bir türlü söylemedin.

* Söyle o zaman kardeşim, nedir istediğin? PKK beni öldürüyor, ben PKK yı öldürüyorum. PKK sivil öldürüyor, ben de sivil öldürüyorum. PKK kendinden olanı da öldürüyor, kendinden olmayanı da. E ben de öyle... HDP zaten eşittir PKK. Ben saraya hayır, israf etme, çalma çırpma diyorum o zaman ben de eşittir PKK. O da eşittir PKK, bu da eşittir PKK. Ne meraklısın bölüp çarpmaya...

* Uzun uzun anlattım derdimi kardeşim. Sense bana "üslubun son derece yanlış, sen kimseyi aşağılayamazsın" dedin. Haklısın güzel kardeşim.. O yüzden özür dilerim. Elimden geldiğince kibar bir dil ile anlatmaya çalışacağım;

Bölüyorlar bizi muhterem kardeşim. Öldürüyorlar her Allahın günü... İstirham ediyorum salaklık etme, eşeklik etme, akıllı ol...

Ve uyuma saygıdeğer kardeşim...

Çünkü uyursan, ölürsün!

Devamını oku: http://emre-dolcel.webnode.com.tr/blog/newscbm_33856/60/


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page