top of page

Kadın!


Bu ülkenin Cumhurbaşkanı dün kendisini protesto etmek için sırtını dönen kadınlara yönelik "tabi ne anlama geldiği belli de, bizim edebimiz buna müsaade etmez" dedi.

Bekledim ki kadınlar ayağa kalkacak, kadın dernekleri ortalığı yıkacak, "sen nasıl bir sapıksın ki, sadece protesto etmeye çalışan kadınları bu şekilde meydanlarda yaftalayabiliyorsun" diyecek...

Bekledim ki, sosyal paylaşım sitelerinde Can Dündar'a sahip çıkıldığı gibi, Fazıl Say'a sahip çıkıldığı gibi, kadınlara da sahip çıkılacak. Öyle bir yıkılacak ki ortalık, bir daha hiç kimse meydanlarda bırak bu şekilde konuşmayı, bu fikri aklına dahi getirirken 3 defa düşünecek...

Hayır.

Çıt yok.

Adam kalkıyor, "bu kadınlar illa 'gel becer beni' demek istiyor ama benim edebim müsaade etmiyor" diyor, ben dehşete düşüyorum, ben kahroluyorum, benim elim ayağım boşalıyor, kadınlardan ses yok....

Nasıl bir trans durumudur bu memleketteki, nasıl bir hipnozdur anlamıyorum....

Ve bu nasıl bir kafadır ki, Beşiktaş'ta vapurdan inen kızları dikizleyip, kendine sırtını dönen kadınlardan tahrik oluyor...

Allah akıl fikir versin, ne diyeyim?...


Tanıtılan Yazılar
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page